Utmanad

Jag är utmanad av Penny! Här är resultatet (älskar listor)!
1. 4 TV program jag brukar se: 2 1/2 men, Mia och Klara, Simpsons och How I met your mother.

2. 4 saker jag gjorde igår: Var på jobbet, lagade en gryta, lyssnade på musik och tränade med Svea.

3. 4 saker jag längtar till: När mamma och Becki kommer på besök, söndag, mitt hår blivit normalt igen och jag ska tävla i lkl2.

4. 4 saker som står på min önskelista: En resa till norraste Norrland, en bättre mobil, vårsol och shorts.

5. 4 saker jag tycker om att göra: Träna med Svea, rita, sjunga/dansa och äta gott.

6. 4 saker jag avskyr: Stress, för lite sömn, folk som inte lyssnar och hundägare som har sina hundar lösa utan att eg. kunna det.

7. 4 saker jag åt i går: Gryta, mackor, apelsin och säkert mer men jag kommer inte ihåg.

Jag utmanar Becki, Monica, Carolin, Sara och alla andra som känner sig manade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0