Lika som bär

Vad tror ni jag har gemensamt med denna äldre herre (förutom det tunna håret)? Jo det ska jag berätta för er-likt de flesta i hans åldersgrupp har jag problem med förändringar i min rutin. Jag måste ha fullständig kontroll över det jag gör och allt måste planeras för att jag ska kunna godkänna det.
T.ex. kan jag inte spontant ta en fika med en kompis ifall någon ringer samma dag. Jag behöver också en hel dag på mig för att förbereda mig inför olika aktiviteter, så ifall någon ställer in något förstör det hela min dag, bara så ni vet.
JAG däremot, kan vara hur impulsiv som helst, bara det är jag som kommer på någonting.


Yasmine? Surgubbe? Ingen vet!


Kommentarer
Postat av: penny

Ja gud vad lika ni var speciellt på näsorna...



haha

2009-03-05 @ 16:43:59
URL: http://www.doggytown.wordpress.com
Postat av: joanna

Jag är precis likadan. Jag blir så jävla besviken när nån ställer in eftersom jag planerar så mycket =/

2009-03-05 @ 19:03:38
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0