Härlig hälsohelg

Jag har haft världens skönaste helg med jobb i fredags och sedan ledigt resten av helgen!
Jag och Svea har spårat, joggat, promenerat, busat på stranden, tränat och kört lite uppletande.

Jag har försökt mig på hemmagjord hummus efter ett tips i månadens nummer av tidningen djurens rätt. Det blev faktiskt gott, tro det eller ej.

Jag har också tagit råd från Gillian från Englands "Du är vad du äter" som rekommenderade att man blandar mjölk, banan och choklad i en mixer för att lindra sötsuget. Helt ok smakar det faktiskt och det fungerar!

(Kanske inte ska nämna att jag fuskade igår och åt en Ben & Jerrys Bohemian raspberry.)

Kommentarer
Postat av: rebecka

åh vad härligt att du har haft en så vad det låter som rofylld helg. och bohemian raspberry- vilket smarrigt namn alltså! jag saknar dig så mycket nu! puss

2009-03-17 @ 15:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0