Hundkursen

Sådär, ny dag-ny energi så nu kan jag berätta lite om kursen igår. Det är tävlingslydnad 2 som vi går på och det är "Vi2 hundcenter" som håller i den.

Vi gick inte igenom så mycket nytt igår, eftersom det var första gången, utan det blev presentationer och hon kollade på vilken nivå vi låg idag.

Ni som känner mig vet att jag inte är lättimponerad när det gäller hundinstruktörer/hundmänniskor och jag brukar alltid ifrågasätta dem, men Ida (som instruktören hette) verkar väldigt bra. Hon hade många lösningar på olika problem och var väldigt bra på att se vad som var bra och vad man var tvungen att jobba mer på. Dessutom var hon trevlig och öppen, så jag är helnöjd än så länge.

Kommentarer
Postat av: Monica

Oh vad kul att du tyckte om instruktören! Kommer säkert bli skitbra!

2009-01-09 @ 20:37:19
URL: http://missmoonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jovars, lite kul är det väl...men också det är ju ett skit jobb... VM media är det. Men det är bättre betalt än vad jag har nu. =)

2009-01-12 @ 20:39:36
Postat av: joanna

jovars, lite kul är det väl...men också det är ju ett skit jobb... VM media är det. Men det är bättre betalt än vad jag har nu. =)

2009-01-12 @ 20:39:44
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Micke

Tjena,



Du, vilken kennel kommer Svea ifrån? :)

2009-01-19 @ 08:28:29
Postat av: MissMagicGirl

Vad bra att kursen och instruktören är så bra!

2009-01-19 @ 14:19:14
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0