W 595


Här är min nya mobil "stolt".
Jag är jättenöjd med den hittills, bra musikmobil, samma kamera som förut och jag fick med ett 2gb minne. Det negativa med den är att det inte finns något linsskydd, vilket gör att kameran inte kommer kunna användas mer om ca 2 v i Yasmines händer.


Det tråkiga är att jag slarvade vid inlämningen av min gamla mobil och glömde föra över alla nummer från mobilen till minnet (bilderna var jag noggrannare med som tur är), så nu har jag inga nummer på mobilen (förutom eurovoice weei). Jag blev ledsen när jag upptäckte det, men samtidigt känns det som om 99% av de numrena jag hade var onödiga.

Så om ni vill att jag ska ha kvar era nummer får ni gärna skicka dem till mig igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0