Ture och Svante genomgår extreme makeover

För er som missat denna viktiga del i mitt liv: jag har två vantar vid namn Ture och Svante. Svea älskar dem, speciellt Svante och de ser ut därefter. Nedan kommer ni få se bilder från operationsbordet, när jag tar på mig den svåra uppgiften att rekonstruera deras yttre. Some viewers may find what you're about to see offensive. Viewer discretion is advised!

Svantes before. Som ni ser har Svante råkat ut för hemska hundattacker som måste fixas. Svante har även mycket överflödig hud som vi med hjälp av bukplastik ska försöka ta bort!

Svantes after. Plastikkirurgen har lyckats ypperligt och Svante ser 10 år yngre ut-minst!

Närbild på Svantes ansikte efter operationen.

Tures before. Ture var inte lika illa åtgången som Svante och tack vare spf 20 och en allsidig kost har han nästan inga rynkor alls, men även han behöver genomgå ett antal operationer.

Så gott som ny!

Stylisten tipsar: Ture har även ett spänne (något som Svante saknar) som han kan välja att klä sig i för att dölja ärren efter operationen!

Kommentarer
Postat av: Monica

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Trodde inte du hade kvar de två, fast, iofs, Svea skulle väl mörda dig i sömnen om du gjorde dig av med Ture o Svante :P.

2009-02-24 @ 14:15:04
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0