Utmanad!:D

Jag har blivit utmanad av Jossan

Utmaningen består av att man ska svara på nedanstående frågor, sen utmana ytterligare 4 stycken och även tala om för dom att dom är utmanade.

Fråga 1. Vilken mat äter du oftast?
Soppa, pasta, frukt och grönsaker.

Fråga 2. När du är på kalas, är du den som sitter kvar eller den som hjälper till att duka av?
Sitter nog tyvärr kvar om jag inte kommer på mig själv.

Fråga 3. Var sitter du helst när du bloggar?
Måste ju sitta vid min stationära dator, annars hade jag nog gärna suttit ute i solen.

Fråga 4. Köper du ofta trisslotter?
Nej, bara jobbigt ifall man inte vinner.

Fråga 5. I vilken stad eller land har du haft din semester?
Hmm, förra året bar det av till Smögen.
 
Fråga 6. Vilken tv-kanal tittar du helst på?
Tittar inte så mycket på tv som den pensionär jag är.

Jag utmanar Beckitull, Monica, Carolin och Joanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0