Rutan, hoppet och inkallning med ställande

Idag drog jag och Svea och tränade. "Oj vad ovanligt då" kanske ni sarkastiskt kommenterar:D, men det var ett speciellt pass idag.
Vi provade på att träna in rutan genom inklickning. Får se hur det går. Kan ju vara så att det inte är rätt metod där. Jag vet ju att det finns lättare sätt att träna in rutan (t.ex. med target/visa) men å andra sidan får jag inte glömma varför jag tränar tävlingslydnad- inte för att få resultat utan för att aktivera Svea och då gör det inte så mycket om jag lär in något fel, vi får ju ut lika mycket/mer av det ändå med shaping:D.

Kommentarer
Postat av: Sara

Så söt!!

2008-09-17 @ 17:06:44
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

va sööt,ras? :)

2008-09-18 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0