Väla

Var på Väla igår och shoppade loss för flera tusen! Hehe nejdå,köpte faktiskt bara nya underkläder.. Jag ville bara skriva det för jag blev stolt över mitt fynd-65kr gick kalaset på, så det var rea på rean :D.

För en gångs skull har jag faktiskt lite pengar. Det är nästan så att jag funderar på att köpa bord och stolar bara för att passa på så att jag har nån annanstans att äta (nej det funkar inte att sitta i min ihopsjunkna uppblåsbara säng och äta i längden).

Igår och i förrgår jobbade jag förresten och det var jättekul (speciellt i förrgår) eftersom jag jobbade med en jättetrevlig kille båda dagarna- Peter heter han.
Igår var det jättekonstigt på Utposten-såg/träffade jättemånga personer jag känner. Vet inte varför ifall det inte är någon stadsomfattande konspiration emot mig. Kanske det finns någon hemsida där de alla samlas och pratar om mig, delar bilder och minnen med varandra och bestämmer dagar då de ska "råka" stöta ihop med mig allihopa för att få mig ur balans! Hehe, ok paranoid, vem jag, (vem sa det;P)?

Kommentarer
Postat av: rebecka

jaaa, köp nu dina nedrans barstolar med tillhörande bord yassibabe! så du har en träskiva att luta armarna mot när du gräver i din stenhårda ben&jerrys:) du är såååååååå bloggig som äter den, hihi, skojja (från tjejen som gjorde ett inlägg om skönhetstips)

2008-10-20 @ 14:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0