Ska spelas på hög volym!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Pudlar (speciellt min mellanpudel) är verkligen inten SMÅhund! Det är verkligen en STOR hund i en LITEN förpackning. Orkar allt och... ja, är perfekt! Vill inte ha en större hund än henne (hon är 40 i manken. typ). Jag älskar att hålla på med henne. Dock pluggar jag väldigt mycket nu, så ja... vissa dagar, ibland korta perioder, blir det inte så mycket =( Idag hann vi inte till rallylydnaden, för jag har mycket nu. Sorgligt. Men va gör man? Så får det vara ibland. Brukar göra mer konster och så hemma då. Min pojkvän brukar iofs alltid göra det med henne ;)

Anyway. Addade dig på msn igår. Fick adressen av Monica. Tänkte fråga/diskutera om du hade nåt bra tips för mig. Stella drar nåt så djävulskt i kopplet i mellanåt (rätt ofta). Har försökt allt, tom det du tipsade om i bloggen för ett tag sen... Hon är helt enkelt bäst annars, men ibland är det en pina att gå ut med henne när hon drar så =( Du kan väl pipa till på msn en dag? Sköt om dig! /Alexandra

2008-10-01 @ 19:39:20
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0