Planer

Träffade Maria igår en kortis och vi gick hundpromenad med Svea och Marias hund Mille, en hellugn, jättesöt papillonhane. Skönt att få sällskap på de annars så mörka kvällspromenaderna (och så trevligt sällskap också:)), men ikväll blir det en soloprommis, främst för att jag är så sjukt trött. Men jag ska nog faktiskt försöka få med henne lite oftare:)

Imorrn ska jag träffa Jenny och i övermorrn ska jag träffa Puh (weei). Om ni undrar var Svea får plats i allt det här, så är sanningen att hon inte får det. Hehe, nejdå men Svea löper, så någon avancerad träning är det inte tal om- hon ligger utslagen i sängen hela tiden och tikskyddet gör det inte direkt bättre (hon hatar det och blir extremt låg så fort jag visar henne det).

Det var all uppdatering för denna gång. På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt du är!!! blir så glad av att få ett inlägg av dig men är väldigt dålig att uppdatera... Hur är det med dig???? Jag ska inte ha barn på många år (tur)... och hur mår svea vi har pratat om att skaffa en tollare. Svea är ju för underbar...

Många kramar Moa

2008-10-31 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0