Landskronas badhus

Igår hände det saker, gott folk! Hehe, nejmen bröt av vardagen lite genom ett besök till Landskronas badhus (hette det Plantan?) med Jenny. Var riktigt mysigt där, men iskallt i vattnet så jag satt mest i jacuzzin och huttrade medan Jenny den hurtige plaskade runt och gjorde akrobatiska konster. Men hennes mod straffade sig när hon lite senare skrapade upp sitt ena ben;P!

Försökte mig även på lite motionssim och fick en kallsup i näsan som ledde till en rejäl hostattack, hehe måste sett kul ut!

Kom iallafall ut därifrån som en mycket mer avslappnad människa, riktigt skönt!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, mamma berättade att ni var och babade, era små firreborrar:) När det är kallt ute, då är du den enda som hoppar i och badar, men när du är i en simhall så är du den som sitter i jaccuzzin(ytterligare ett ord jag behöver stavningshjälp med tror jag...)...Hihi, du är så knasig och härlig! Men jag skulle definitivt också suttit massa i bubbelgrejjen (vill inte skriva det där ordet igen å stava fel 2 ggr i ett kort meddelande, det blir too much to handle för mig, ahahaha...närå...jorå....haha)... IMORGON SES VI! SJUKT! Längtar så att jag inte ens kunde sova natten till idag...Haha...låg och diktade ihop små kärleksförklaringar till dig och resten av familjen i mitt huvud...Jag är en sån romantiker, jag vet;) <3 Var rädd om dig nu! Hoppas allt går bra imorgon! Ses snart min lillasyster!

2008-10-23 @ 20:03:21
Postat av: Fredrik

Låter som att ni hade en lyckad simtur haha! Hoppas att du har det jättkul i Örebro. Hälsa alla!

Saknar dig!



Puss

Fredrik

2008-10-25 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0