Höstens it-skor, hetaste köpet

Förlåt att jag tar till så fula knep för att få fler läsare;P Haha nejdå men lite sarkasm har ingen dött av, vad jag vet. Här är iallafall it-skorna;P av märket Timberland.
Sjukt sköna och varma på dagiset och när man är ute och tränar med Svea.

Hade på mig dem när jag gick till stan idag och fick många blickar efter mig. En äldre kvinna tittade väldigt intresserat som om hon kanske ville köpa liknande (hon såg väldigt praktiskt ut), medan en fjortiskille skrek till sina kompisar: "Kolla pjucksen!!". Jag som var så stolt och nu måste jag kasta dem. Hehe, nejdå jag överlever även om jag inte är inne bland kidsen;P, haha!
  


Visst borde jag bli fotmodell;P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jävla skånepåg! Ge mig signalamente så ger jag honom ett kok stryk!! Seriöst, har folk inget liv eller? Tyckte de var jättefina och de ser verkligen tåliga ut! Om de inte är, så borde de vara IT-skon nummer ett...Eller ska vi sträva efter benhinneinflammation genom att vingla runt på skyhöga stövletter bara för att behaga hobbyturkarna?;)Jag röstar på det sistnämnda, DÄR har vi garanterade ligg! Hehe, skojja...;) Fortsätt gå stadigt i dina nya fina skor, och får du en dryg kommentar, sparka dem på smalbenen med stålhättan (hehe, om du nu har en sån...tsss) Natti!

2008-10-07 @ 23:39:32
Postat av: Rebecka igen

JA, du borde bli fotmodell, ett yrke lika knasigt som du min älskade vän, hihi, på ett bra sätt;) Fast du är så mycket mer än en fot...med högt fotvalv....Mmmmm...dreggel åååh...och förhårdnader....åååååh...jaaaaaaah....hööööö....

2008-10-07 @ 23:41:49
Postat av: Fredik

hahaha jättfina skor :P saknar dig sötnöt! Måste hitta på något snart. Är så busy nu bara på praktik... Asså jag säger bara vilka jävla ungar man har att göra med varje dag i skolan...

2008-10-08 @ 16:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0