Grå läge/Viken

Vilken härlig dag jag hade i söndags. Ville åka nånstans där jag inte varit förr och gå med Svea och så såg jag på skånetrafikens sida att det fanns en strand/promenadväg som hette Grå läge och dit åkte vi. Har tagit massor av vackra bilder på Svea där, men datorn krånglar så det får bli ett försenat bildinlägg! Svea älskar iallafall stranden och hon verkade inte alls bry sig om att det blåste så hon fick schäferöron:D.

Ringde fina Niklas också och vi mötte upp honom och Floyd och gick lite i en skog (förlåt Niklas men jag minns inte namnet). Väldigt kul att se Floyd, fast han märkte nog inte ens att jag var där. Synd att min Svea är en sån liten argbigga (som matte sin), annars hade de ju kunnat leka också, men det var lika skönt med bara promenad. Tack för att du gjorde min dag Niklas!

Kommentarer
Postat av: floyd

svedberga kulle ......är det namn jag vet, och det är något sorts strövområde/naturreservat vet inte riktigt vilket...men det var gott att komma ut i skogen lite.

2008-10-25 @ 21:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0