Förlåt

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt alla kära örebrovänner, men jag har ett bekännande: I helgen var jag i Örebro! Jag vet, det är hemskt att jag inte hörde av mig (tro mig, det fanns några som jag verkligen ville ringa) men jag kände att jag inte hade tid. Kom sent på fredagen och åkte tidigt på söndagen så all tid jag hade ville jag spendera med min mamma och syster. Älskar Örebro- finns så fina sjöar, skogar och jättemysiga fik och så är det ju alltid kul att gå runt i sin hemstad och minnas tillbaka.

Det var min pappa som körde dit, så det var också roligt att få träffa honom lite. Jag berättade vissa saker för honom som var ganska jobbiga och vi pratade väldigt mycket. Känns som vi verkligen kom varann närmare! Och på köpet fick jag lyssna på bra musik och fick lite tips på bra låtar!



Vi gick en promenad till Varbergabadet och det såg nästan precis ut som förr. Kommer ihåg förr om somrarna när vi brukade åka dit och bada och när jag senare (för några år sen) jobbade som badvakt där några dagar.


Min syster, mamma, pappa och min systers kille och jag (ej på bild;P) avnjuter en delikat måltid tillredd av min ömma moder!


Här sitter jag i mammas vardagsrum. Det var första gången jag var i hennes nya lägenhet och den var otroligt vacker och vackert inredd. Hehe där ser man hur fint det kan bli utan Yasmines smutstvätt och skolgrejer liggandes överallt!
Jag har på mig en omlotttunika(?) från min älskade syster. Hehe jag hade kunnat starta någon exklusiv second hand-butik eller nåt med tanke på alla de kläder min syster donerat till mig genom åren (men det tänker jag inte göra, för se jag vill ha dem för mig själv;P). Fick massor av andra kläder också (bl.a. en otroligt fin tröja i en jättevackert röd färg) så tusen tack min älskade Beckitull.

Självklart ska våra fyrbenta familjemedlemmar också få lite utrymme på bloggen, eftersom de ju precis lika mycket tillhör familjen:D!


Min älskade Bobo/Mozart, en bastant herre i sina bästa år!


Svea fryser!

Svea fick träffa Rebeckas fina katt Pärlan och hon blev ganska kär. Hon skrek och ville fram men lugnade sig väldigt mycket sen och blev väldigt försiktig. Svea var dock inte lika poppis hos Pärlan.

Mozart och jag leker med hans nya leksak. Hehe "put your hands up for Detroit;P"

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vad roligt att se de bilderna! Haha, älskar bilderna på Mozart när han leker Fedde le Grand och Svea som rastafarihund! Vad kul att du och Big I fick snacka om sådant du kände att du ville!=)Blä vad jag saknar dig! Mitt allt! Pärlan hälsar och tackar för sist, hon tyckte om dig och säger att du är välkommen tillbaks när som helst, även din Sveis, men då får ni inte ta illa upp om Pärlsocker vilar lite på mitt rum, ber hon mig tillägga;)Jag är ju så jävla odisciplinerad vettu, har inte lärt kattrackarn alfabetet än så hon kan kommentera själv här;) Älskar dig och den "fertila?" Svea;)

2008-10-29 @ 21:47:43
Postat av: Moa

Vi tycker om dig fortfarande förstår att man bara vill vara hemma när man kommer på besök så kort tid... vi har ju hela livet på oss att se :)

2008-11-17 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0