Bilder från Danmarksbesök!

Idag åkte jag till Danmark med Jenny och co:D Det var en härlig dagsutflykt, det enda tråkiga var att jag lämnade Svea ensam, men det kompenserade jag när jag kom hem:D

Under denna dagsutflykt blev jag kallad platt, blek och en ful åsna. Haha, barn är ärliga med vad de tycker. Skönt att man inte tar åt sig.


Nedrans tuggummi!;P Fast eftersom det är gult ser ju mina tänder vitare ut i jämförelse iallafall hehe.

Jag och mini-Kristoffer

Jag poserar brevid de sjukligt dyra stövlarna i Helsingör. Man kan ju absolut inte köpa nåt i Danmark om man inte har ett efternamn innehållande "von" eller "af"!


Hehe, jag ser totalt ointresserad ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en underbar männniska fast jag inte träffat dig så mkt så är du en bra vän LOVE YOU your friend in l-a mats

2008-10-08 @ 08:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0