Yasmines olika ansikten

Tiden går fort och ganska snabbt undrar man vad man egentligen tänkte på med vissa stilar. Jag har insett nu- vitt hår är ingen hit!

Examensdag på hundinstruktörsutbildningen. Väldigt vitt hår, men fin klänning.

Jag provar Nimas peruk. Passar jag som rödhätta? Haha

Vardags-yasmine. Så här ser jag ut på hunddagiset varje dag (minus det tvättade håret).

Nyinflyttad i Helsingborg med väldigt kort hår- såhär orange var jag då

Hemska ögonbryn!

Mitt första provpass på Cantina. Gillar verkligen den här bilden.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men guuud så kul att se!!!! Älskar bilden på dig som du ser ut till vardags idag, så naturligt och vackert - sånt som man aldrig tröttnar på, till skillnad från superplockade ögonbryn, som jag själv även haft som du vet, och den nedersta bilden när du är lite mer uppnofsad är också sjukligt snygg! När är den tagen? Tack snälla för titten älskade syster!!

2008-11-27 @ 20:23:15
Postat av: Anonym

Du är otroligt vacker :):$

2008-11-28 @ 09:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0