Shopping


Tänkte jag skulle prova Hårkontroll för att få bättre hårkvalité igen. Vet att det var ett väldigt onödigt köp med tanke på hur lite pengar jag har men jag VILLE verkligen ha det (hehe låter som Becky i Confessions of a shopaholic som jag precis lånar från Carolin) och det är ju nödvändigt, eller hur;P.

Det blev också ett par svarta byxor från H&M för 200:-, främst för att jag inte har några svarta byxor, bara kjolar och leggings och jag måste ha svart underdel när jag jobbar som croupier (börjar bli kallt såhär på vintern), men också för att jag har väldigt få byxor.

Köpte en till grej trots att jag egentligen VERKLIGEN inte borde det. Usch, nu får jag gå och köpa nåt gott för att trösta mig själv över att jag köpt för mycket;P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0