Välkomnar kommentarer men allvar?!?

Fick denna kommentar om mitt inlägg Cesar vs Anders:

",,,,,,,
 (,,,,,,,,,,) om Cesar Millan vs Anders Hallgren:
kanske tycker du så bara för han e blatte o hon andra e svensk. som vanligt e det så.....alla vet att cesar e grymt bra me hundar. latinos for life!"

Hahahahahaha tillåt mig att skratta. Jag hoppas att det är nån som driver med mig, annars tycker jag synd om denne person. För det första tillhör Anders Hallgren det manliga könet och benämns därför inte som "hon".
För det andra-fegis! Skriv ditt namn (för- och efternamn).
För det tredje har jag inget emot människor med andra nationaliteter. Jag dömer människor utifrån deras handlande, inte deras ras.
För det fjärde älskar jag mig själv och jag är halvbosnisk, så det går inte direkt ihop med ditt påstående om att jag skulle ogilla "blattar".
För det femte-ifrågasätt människa!!!Bara för att "alla vet" att Cesar är grymt bra behöver det inte vara så. Folk ifrågasätter förvånansvärt lite. Du tittar på ett tv-program som är vinklat och metoderna är väldigt kortsiktiga-just för att de ska fungera på tv och en vecka efteråt så att det ser bra ut för allmänheten. I Sverige tillfrågas många hundexperter att vara med i tv, men många tackar nej eftersom de vet att det är på detta vis och de hellre vill arbeta med långsiktiga lösningar och metoder som inte "utmanar hunden" utan jobbar med hunden. Jag bygger hellre upp ett förtroende mellan mig och min hund medan Cesar utmanar hundarna så att han ska få tillfälle att straffa dem. Jobba istället med förtroendeövningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0