Ur en kos dagbok:D

Träffade Maria i parken idag när jag var ute med galna Svea, solbränd och söt var hon som vanligt. Skönt att hon mår bättre nu! Försökte få med henne ut efter jobbet nu i helgen, får se om det lyckas:)

Är iallafall lite festsugen nu. Imorrn är min sista dag på vardagsjobbet innan semestern så då känner man att man vill fira sin ledighet lite:)


Sveaknón med demonblick!

Imorrn är det som sagt sista dagen på dagiset innan semestern och jag och Carolin ska nog storstäda massor så vi kommer tillbaka till ett rent dagis i augusti. Får se hur duktiga vi känner oss imorrn. Men nu svider det i mina ögon så det är väl lika bra att jag går och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0