Housekväll

Jobbade på Cantinas housekväll igår. Riktigt bra musik och lite yngre människor än vanligt så det var kul.
Jag tog en taxi hem och blev lite chockad när chauffören sa: visst jobbar du som croupier på Cantina och Tempel?
Riktigt skumt, det var mer än 1 år sen jag jobbade på Tempel sist. Tycker det är lite obehagligt när folk känner igen mig, oavsett hur trevliga de är, när man själv inte vet vilka de är; jag vill gärna hålla koll på sånt.

Idag är det ju Helsingborgsfestivalen. Funderar på att åka dit och kolla lite, älskar marknader. Hade velat hoppa bungy jump också men det kostar 600 kr och jag är ingen rik människa. Så kära läsare, om någon av er känner sig extra givmild idag så är jag tacksam:D

Det hade kunnat vara jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0