Wen hair care

Ok, ni som känner mig vet att jag inte blir besatt av saker.
Men det ändrades imorse då jag såg en ny produkt- den mest fantastiska produkt jag någonsin sett. Jag MÅSTE ha Wen hair care!!!
Åh, det gör ont i mig när jag tänker på den ouppnåeliga flaskan med conditioner. Billigt är det inte, runt 500kr får man betala och det ska tydligen bara räcka i en månad:S men tänk ifall det är värt det. Jag som har så hemskt hår borde väl få unna mig en bra hårprodukt?

Då kanske ni undrar vad det är som är så speciellt med den här produkten och det ska jag berätta för er-det är inget schampoo, utan man använder en conditioner istället (eftersom schampoo innehåller skadliga kemikalier som sliter på håret) som innehåller naturliga örter.
Vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0