Tack min fina familj och mina fina vänner

Tusen tack till alla som hört av sig idag, jag blir verkligen jätteglad! Ett speciellt tack till min fina syster som skrivit världens vackraste dikt till mig (kanske inte som födelsedagspresent men ändå:))

Tack också snälla Niklas för att du kom och hälsade på och tog med dig en VÄLDIGT god fika(tårta/bulle?), det uppskattades väldigt mycket.

Och ett stort tack till snälla Carolin som gav mig världens gulligaste nagellacksblåsare (heter de så?) och ett riktigt snyggt nagellack som ska användas imorrn:D.


Vad vore jag utan er alla? Känns bara synd att man är ifrån mamsi och Becki en dag som denna, men snart ses vi igen:D:D.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, vad gullig apa! Och fint nagellack:) Jag vet, jag önskar så att vi hade varit där och fått fira dig, men som sagt, det tar vi när vi ses SNART! 12 dagar kvar tills vi ses yassibabe! 10 om man räknar yassi-style!

2008-12-13 @ 12:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0