Nyår

Vad ska alla göra på nyår? Själv ska jag vara hemma med Svea och ta det lungt eftersom alla idioter smäller så mycket smällare och skjuter så mycket raketer här. Respekt är inte något dessa människor hört talas om, vilket märks när de håller på alldeles utanför ens port.


Har funderat lite över nyårslöften och kommit fram till några. Det enda som är tråkigt är att jag aldrig kommer ihåg vilka nyårslöften jag avlagt så det finns ingen möjlighet att göra en uppföljning. Men då är det ju bra att man har en blogg och kan gå tillbaka och kolla.
Nyårslöften för 2009 då:

Mål jag kommer få anstränga mig mer eller mindre för att uppnå:

Jobba på att inte behöva bekräftelse från andra.
Vara öppen för att bli kär (svåraste punkten).
Satsa på att tävla minst 1 gång i lydnadsklass 2.
Inte gå upp det jag gått ner i vikt.
Hålla det hyfsat städat hemma.
Sova 8h varje natt.

Mål som jag kommer klara galant:
Använda Wen istället för vanligt schampo, äta hårkontroll och inte sönderbleka mitt hår igen.
Lyssna sjukt mycket på musik och sjunga med för fullt.
Träna massor med Svea och ha jättekul under tiden.
Äta 500g frukt och grönsaker varje dag.
Inte börja dricka kaffe i år heller.


Nej, nu ska jag gå och hänga upp tvätt (ser ni, jag har redan börjat jobba på ett nyårslöfte, trots att det inte ens är 2009)!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jättefin bild :P hehe. Gott nytt år honey! Welcome to navel piercing klubben oxå :P wiee!



Puss

2009-01-01 @ 04:29:24
Postat av: MissMoonia

Skitfin bild på dig!!!

2009-01-02 @ 11:17:42
URL: http://missmoonia.blogg.se/
Postat av: MissMoonia

Skitfin bild på dig!!!

2009-01-02 @ 11:17:47
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0