Ny klänning

Dagens outfit! Haha, nejdå något sånt kommer jag aldrig börja med i min blogg, tack och lov. Men jag ville bara visa klänningen jag köpt som jag tänkte ha på mig på min födelsedag (vad än det nu blir vi ska göra).

Blev faktiskt riktigt överraskad att jag hittade den här klänningen-jag tycker att det bara är massa svarta, gråa och bruna kläder var man än tittar på stan. Jag vet att de flesta tycker det är mysigt, men jag tycker det är mycket finare med lite färg. Hmm,jag kommer ju inte matcha särskilt väl med min röda jacka, men det spelar inte så stor roll. 300kr gick kalaset iallafall på!






Kommentarer
Postat av: Monica

Fiiiiiin!

Ska kolla hur jag har det med jobb i helgen o så hör jag av mig sen idag!

2008-12-09 @ 10:05:54
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0