Lista woho!

Monica (missmoonia.blogg.se) utmanade mig att lista sju oväntade och alldagliga saker om mig själv så here it goes:D

1. Jag vill skaffa en anchor piercing på höften eller i nacken, men som det ser ut nu är det för dyrt.
2. Jag får otroligt lätt blåmärken, det räcker om du petar på mig.
3. Jag hatar tävlingar- får alltid prestationsångest och känner att jag MÅSTE ge allt.
4. Jag har nyss kommit fram till att jag är laktosintolerant.
5. Jag är en optimist när det gäller min egen förmåga.
6. Jag älskar serien Biller som brukar vara i någon gratistidning (metro eller xtra, kommer inte ihåg vilken av dem).
7. Jag tycker alltid att Anna Skippers mat på "Du är vad du äter" ser så otroligt god ut- algdrycker och raw food-mums!

Utmanar i min tur Carolin, Becki, Sara, Joanna, Moa och eventuella övriga bloggare som jag glömt:D

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Kul fakta du hade om dig!



Jag har skrivit ett inlägg om déjá vu nu!

Tack för den bra idén!



Kram Magic.

2008-12-05 @ 11:10:10
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: joanna

OMG! jag vill också ha en anchor piercing, en jag ville ha min snett under ögat. Men jag lär nog aldirg skaffa det, inte för att det är för dyrt men för att jag har hört att det lämnar otroliga ärr :O

Så jag vågar fan inte utsätta my face för det fegis



FINE! Jag antar utmaningen!

2008-12-07 @ 21:26:30
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0