God jul gott folk

Den här dagen verkar faktiskt bli ganska bra än så länge. Har börjat på lite julmat till mig själv, Svea har en äggkartong med godis i att sysselsätta sig med och julmusiken (ifall man kan se Brandy-right here(departed) som julmusik) spelas på hög volym.

Imorrn kommer mamma och Rebecka hit och då ska vi fira jul på riktigt:D.
Lägger in en bild på min nya piercing så snart som möjligt.
Vill också passa på att utnyttja det här utrymmet till att skryta lite om hur teknisk jag är. Haha, trots vad jag har fått höra hela mitt liv om att "det är så bra att ha en "karl" för att fixa såna grejer så kan man faktiskt fixa sånt själv:D.

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Hoppas ni har haft en riktigt bra julafton!

2008-12-25 @ 04:09:17
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0