Födelsedag

Ja gott folk, då närmar sig ännu en födelsedag med raska steg. Hmm vad ska man säga, jag blir 22 år-en ganska bra ålder tycker jag:).
Något som jag däremot INTE ser fram emot (hur skumt det än låter) är min födelsedag. Aaaah vilken ångest jag får av att tänka på den. Nu ska jag avsllöja något personligt och pinsamt för er-jag tänker att ingen kommer vilja fira mig.
Egenligen spelar det ju ingen roll om det bara blir jag och Svea på min födelsedag-vi kan ju ha det hur mysigt som helst, men någonstans inne i mig har jag en patetisk önskan om att vara populär. Usch, skäms Yasmine!

Får ångest när jag tänker på vad jag ska göra på min födelsedag-förra året bowlade jag, Fredrik, Monica och Martin och det var verkligen kul (repris i år kanske?). Mina förslag på aktiviteter är luciavakan på bio/utgång/bowling/gå ut och äta/fika/bjuda hem lite människor. Vad tycker ni läsare?

Men det allra svåraste blir-vilka ska jag bjuda. Alltså egentligen vill jag ju träffa alla som vill fira mig, så alla är egentligen välkomna, men jag vill inte fråga folk om de vill komma utifall de ska känna sig tvugna att svara ja bara för att inte såra mig eller ljuga ihop någon undanflykt. + att det kommer vara väldigt stressande ifall massor av olika människor kommer och så måste jag se till att alla har kul och att ingen känner sig utanför!

Hmm nu när jag läser igenom det här inlägget ser jag hur sjukt det är, så vi säger så här: strunta i allt jag skrivit här och den som vill fira mig den 12:e dec är jättevälkommen att höra av sig. Ni får gärna också komma med förslag på vad vi isånnafall ska hitta på eftersom allt utom utgång och fika kräver lite planering. 
Ok, pust, nu har jag lättat mitt hjärta, tack för att ni lyssnade! 

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag är helt klart med på en repris! Eller något annat!

2008-12-03 @ 23:40:02
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0