Vill någon låna mig lite sinnesnärvaro?

Försökte precis hitta en mailadress till Anders Hallgren, men tydligen går det inte att kontakta honom (klart det GÅR men det verkar vara en riktig utmaning). Hehe, vet inte riktigt vad jag skulle ha skrivit ändå, men jag hade lite frågor och saker jag funderar över.
Haha när jag läser det jag precis skrivit sitter jag och skrattar högt för mig själv. Jag saknar ju helt verklighetsförankring. Ska jag ens publicera det här inlägget- det får mig ju att framstå som psykiskt sjuk!

Jaja, Anders ser väl det här inlägget nästa gång han läser min blogg;P och kontaktar mig.

Kommentarer
Postat av: joännaa

du är så söt ^^ hahahahaha

2008-08-15 @ 12:48:07
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0