Vill ha..

Åh, det finns så mycket jag vill ha och så lite jag kan köpa.
En utan sakerna på listan ska jag köpa idag, gissa vilken!

Yasmines vill ha-lista:

Barbord + 2 stolar
Soffa
Säng
Soptunna med lock till badrummet
Bil (vore så mycket lättare att slippa ta bussen när man ska nånstans med Svea)
Frisörbesök (lägga in lite varmare blonda slingor och fixa utväxten)
Luvtröja och mysbyxor
Jeans
Ev. glasögon (kanske inget jag "vill ha" men kanske behöver. Det får vi se efter imorrn).
Vanliga tröjor ill hunddagiset (har nästan bara klänningar och tunikor i min garderob)
Ben & Jerrys cookie doughglass. Det har kommit en ny glass (eller så är jag efter).Baked alaska(n) heter den och är jättegod också (vanlijglass med marshmallowrippel) men man måste ju variera sig lite.



De här barstolarna kan man ju bara drömma om, riktigt coola är de. Gillar inte färgen på den första riktigt men i rött (och ett annat "hårdare" tyg) hade den varit perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0