Träning

Ett litet utdrag ur träningsdagboken idag:
"Körde ett väldigt effektivt träningspass idag, där jag verkligen fick tränat precis det vi behövde och jag märkte framsteg. Jag backade i träningen i dirigeringen för att ge tydligare minnesbilder till Svea. Egentligen är det bättre att träna in något övernoggrant (även om det är tråkigt och man hellre vill testa hundens kunskaper), så att man inte får massor av problem senare som man måste träna bort.
Sen började det spöregna under passet så då passade vi på att köra lite platsliggning idag igen. Det är verkligen en utmaning för Svea att ligga kvar i det blöta gräset så jag fick berömma mycket, men hon klarar det!:)"

Skönt att träna när man är helt utmattad -jag får energi av det!

Kommentarer
Postat av: joanna

du är då för himla go' ^^

2008-08-22 @ 17:32:15
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Alexandra

jag har fortfarande inte börjat med träningen som du skrev om ;) Men ska! Vi börjar träna rallylydnad på onsdag. =)

2008-08-23 @ 13:48:40
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0