Tack Jenny!

Jenny hittade min Kate Lesing- running, så nu är jag glad.

Dagens ros går till en snäll Jenny.

Hur många gånger kan en låt gå på repeat innan man tröttnat på den?

Veckan som varit har jag varit jätteseg och helt död, men nu börjar jag komma tillbaka. Vi städade på dagiset idag och jag städade lite här hemma (plockade äntligen in mina kläder men imorrn kommer påfyllning eftersom jag har tvättid) så nu känner jag att jag började om på ny kula.

I helgen tänkte jag åka till Landskrona och tävlingsträna på deras brukshundklubb inför lydnadstävlingen. Känns bra att ha varit på stället minst en gång innan man tävlar så att Svea inte får för många nya intryck på en gång på tävlingsdan.

Men nu tänkte jag lägga mig och läsa lite så man får användning för nya läsglasögonen (ja, jag vet att jag tjatar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0