Musik

Har ni tänkt på hur mycket man associerar vissa låtar med olika känslor? Jag älskar musik (mitt enda intresse nästan vid sidan av hundar, som är mitt liv!) och har vissa låtar som är väldigt viktiga för mig.
Min låtlista:
Låt jag ALLTID gråter när jag hör: Regina Spektor- Samson
Nostalgilåt från en tid då man inte hade bekymmer: Gigi D'agostini-L'amour toujours
Låt som jag alltid känner mig provocerande av: Patrik och Lillen-Vifta med händerna
Låt som jag tänker på Svea när jag hör: Bla oejne-Bli hos mig
Låt som jag längtar till Örebro när jag hör: Ugly Kid Joe-Cats in the cradle
Låt som jag alltid blir festsugen av: Prodigy-Smack my bitch up
Låt som jag får rysningar av:Dj Micro feat. Kate Lesing-If I could be you (De har gjort en annan låt också, running around heter den. Hittar den ingenstans, nån som har den?:))

Nån som vill dela med sig av något speciellt minne till en låt? (Hehe, försöker aktivera mina läsare.)

Förresten, ifall någon grammatikkunnig människa läser min blogg- Kan ni hjälpa mig med hur man ska sätta punkt när man använder sig av parentes (som i fallet ovan). Ibland är det lätt, men ofta blir det klurigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0