Min älskade mamma och syster

De åkte hem igår och lämnade ett stort tomrum efter sig! Vi hade det fantastiskt när de var här- vi solade, badade, åt ute och hade det jättehärligt. Förhoppningsvis kan jag och Svea kanske åka upp till dem och hälsa på snart och Beckitull och jag ses troligen snart:D


Min fina mamma



Sveaknón skymmer utsikten


Rebecka poserar i Pålsjö skog. Vet att det var meningen att det skulle bli en skämtbild men jag tycker den är otroligt vacker. Ser magiskt ut!



Rebecka var törstig





Skogsmullar




















Fick 2 badrumskorgar av mamsi. Behövs verkligen i mitt badrum som är fullt av saker. Tack mamma!

Kommentarer
Postat av: Monica

Rebecka o Svea liknar älvor i skogen :). Du liknar ett skogstroll ;P.

2008-08-03 @ 10:11:22
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0