Linssoppa

Mmm yum yum den här linssoppan ser riktigt god ut. Min blev inte riktigt lika god, men enkel att göra(grönsaksbuljong, linser, lök, paprika och kryddor) och den tog bara 10 min. Ska fira att jag varit nyttig med glass sen, haha!


Igår jobbade jag på Sam's och Puhbjörn kom och hälsade på med kompis. Tack, du gjorde min kväll:).
Sen träffade jag Nemonima utanför Tivoli och han förföljde mig till Planteringen (psyco;P) eftersom jag inte ville ha lift och vi satt utanför mig och snackade lite. Jag har aldrig träffat en mer envis kille hehe. Men han är jättesnäll.

Verkar inte som om jag ska jobba ikväll (jourpass). Frågan är då vad jag ska göra istället:
Städa (nödvändigt ont)
Träna mer med Svea (ska ju iallafall träna nåt, men vet inte om jag vill träna sent på kvällen)
Slappa framför tv:n (tror jag inte jag kommer klara men man kan ju ha det som mål)
Festa (skulle vilja ha på mig kläder som inte passat förut men som passar nu när jag gått ner i vikt:D. Men å andra sidan kostar det pengar att gå ut- pengar som jag inte har.)
Fika med någon trevlig prick (var ska man hitta denna trevliga prick som precis som jag inte vet vad den vill göra?).

Usch jag sitter och irriterar mig på mig själv och mina konstiga parenteser. Får ta och fråga min älskade mamma- svenskläraren (ja det heter svensklärare, inte svenskalärare) hur det ska vara.

Nu sitter jag och sjunger med i Bon Jovis "Always" till Svea. Hon ser road ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0