Lillesara...

...jobbar inte kvar på Cherry. Hon ska börja på Royal istället, så nu blir vi jobbarkompisar igen, precis som på den gamla goda tiden. Första passet på lör så idag gick jag över till henne och försökte berätta lite om vad som är annorlunda på Royal. Hehe, vet inte om resultatet blev så lyckat, tror jag lyckades förvirra henne mer än innan, men tanken var iallafall god.

Fredrik och jag skulle träffats igår också, men det blev lite missförstånd mellan oss (så kan man väl uttrycka det min bästa vän?) så vi struntade i det. Tänk om man aldrig bråkade med nån, vilken tråkig människa man måste vara då!
Men men, det kommer fler dagar förhoppningsvis. Jag planerar inte att dö än på ett tag;P!

Kommentarer
Postat av: nya arbetskamraten

OCH SKOJ SKA VI HA!

Saknat dig min goe vän!

2008-08-24 @ 23:13:10
URL: http://jagarenretard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0