Jag har tappat tron på mänskligheten!

Jobbade igår natt och detta är utdrag av vad jag fick höra under kvällen/natten:

Två unga killar som uttryckte sig väldigt rasistiskt mot en kvinna och en man som jobbade på ett kebabställe (vill inte skriva vad de sa, eftersom jag inte vet om det är lagligt!) och sedan hotade kvinnan med att de skulle plocka henne. När jag frågade dem hur de kunde vara så respektlösa var det som om de knappt fattat vad de sagt och gjort. De var nog riktigt fulla...

Men de slår inte hur full /aggressiv denna människa var:
En ung nykter kille (kanske 14) går förbi en riktigt full kille (kanske 18!)som står med sina kompisar.
18-åringen(hotfullt):-Har du nåt problem eller?
14-åringen(väldigt mild och undvikande):-Nej
18-åringen:-Fan gloru på?
14-åringen svarar inte
18-åringen:-Titta inte på mig!
14-åringen tittar absolut inte.
18-åringen:-Tittar du på mig igen, jag svär jag kommer slå in din skalle!

Stackars lilla kille, han såg jätterädd ut. Det visar hur lite som krävs för att provocera folk.

På bussen hem satt en kille och skrek HIF-ramsor där han betonade att malmö var kvinnliga könsorgan.

Sist jag jobbade och åkte hem satt flera och rökte på den proppfulla bussen. Kedjeeffekt antar jag efter att en riktigt full kille tände sin cig.

Allvarligt! Lägg till krig, skitsnack, falskhet, djurplågeri, väldtäckt, misshandel o.s.v. Nån som undrar varför jag älskar hundar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0