Grattis i förskott Petra.

Min goda vän och ex-granne Petra fyller på söndag. Skriv upp det i era almanackor!;P

Har förresten påbörjat rouletteutbildningen och det var roligare än väntat. Själva spelet i sig verkar kul, men det som är tråkigt är att när man sen ska stå vid roulettebordet kommer man ha mycket mindre spel än när man kör blackjack.

Har bara kommit till sida 2 i Draculaboken, så det går väldigt långsamt framåt. På jobbet har jag en annan bok - Viskningar heter den och den har jag snart läst ut. Har svårt att läsa två böcker parallellt. Gillar Viskningar än så länge- lite klyschig handling, men å andra sidan får man följa väldigt intressanta tankebanor tycker jag. Haha, Yasmines bokrecention online;P!

Nej, nu ska jag ut och träna med Svean innan det blir för sent!
Trevlig fredag, kära bloggläsare (vilka ni än är;P).


Kommentarer
Postat av: RebMam

"Bloggläsarna" är din kära mor och syster. Vi är mycket kritiska till din stavning då vi sätter allt du skriver under luppen. Just nu, sysslolösa som vi är, har vi upptäckt ett stavfel, ve och fasa..."Bokrecention" - slå upp det i en ordlista, om du nu äger en dylik! Här kommer den rätta stavningen: bokrecension! Att vi själva tog god tid på oss att klura ut stavningen bör vi inte ägna någon uppmärksamhet...Memorera och sluta ägna dig åt spel och dobbel så mycket att du tappar förståndet! Vet hut människa-är vi släkt eller?! /Föraktfullt - din familj

2008-08-29 @ 22:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0