Glasögon

Jag kanske behöver glasögon. Har bokat en tid för synundersökning så får vi se; min syn är inte vad den en gång var (haha, låter som om jag är 80). Jag tror att jag skulle ha svårt för att ha något i ansiktet eftersom jag inte ens kan ha på mig ett diadem utan att känna att det är i vägen och dessutom är jag väldigt klumpig; jag skulle repa dem direkt. Dessutom är ju inte glasögon det billigaste i världen. Frågade Carolin hur mycket de kostar ungefär och hon sa ca 1000-3000kr! Håll tummarna för mig att jag kommer slippa. Ska förbereda mig för syntestet genom att äta massor av morötter och fisk!;P  

Ifall det blir glasögon för min del vill jag ha denna form (inte själva bågarna för de var för tjocka och plastiga). Cat-eyeglasögon tror jag de kallas. Snyggt!:)

Kommentarer
Postat av: Monica

Ska du bli glasögonorm? ;P Tror också jag skulle ha svårt för glasögon, går o pillar på dem hela tiden när jag bara har solglasögon på mig, vilket jag därför har ytterst sällan.

2008-08-07 @ 07:51:41
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0