Glasögon

Var förresten på synundersökning idag och det blir läsglasögon. 2600 kr kommer kalaset gå på "muttrar". Men men, det är ju ändå en investering i mitt välbefinnande:D och förhoppningsvis kommer jag kunna ha dem i flera år. Har iallafall beställt 2 bågar (man fick det andra paret på köpet) som kommer om ca 3 veckor. Förbered er mentalt på bilder!;P

Har även beställt tid hos frisören (oj vad jag håller igång) för att slinga håret. Vill fortfarande ha det ljusblont, men i varmare toner. Får se om det lyckas, jag har frisörskräck så jag är skeptisk.

Kommentarer
Postat av: Monica

Det är det jag tänkt också som orsak till Enyas konstiga beteende, mamma skrämde upp mig med prat om avlivning o grejer om hon inte blev bättre :S. Men det är ju så tydligt att det är pga dräktigheten eftersom det började några veckor efter att thami blivit parad. Bara några dagar kvar tills valparna kommer nu!!!!!!! :-O

2008-08-12 @ 10:10:48
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0