Frys, bokmys och min Sveagry(i)s

Frostar av frysen, nu kanske man får plats med mat.
Läsglasögon på gång förresten, weei. Uppdaterar med bilder inom kort.

Skulle precis uppdatera med lite kort och det verkade fungera, men sen i sista sekund ändrade sig datorn. Så ni får vänta, kära publik!

Nu ska jag inviga min Draculabok. Har du läst den Puh? Är den bra?

Har börjat klicka in ett roligt freestyle-inspirerat trick på Svea förresten. Vill att hon ska svänga på rumpan (svårt att förklara). Vi får se hur det kommer gå. Nu ligger hon iallafall i sängen och ser extremt frestande ut. Måste gosa.
Kram alla!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vilket bra personlighetstest yassibabe.Jag gjorde det också och tycker att det stämde jättebra:http://se.41q.com/typ.41q?p=13685522

2008-08-28 @ 01:00:47
Postat av: Alexandra

jag skulle oxå behöva frosta av frysen... men jag orkar inte :P

2008-08-28 @ 20:01:25
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0