Crush Tickled pink

Älskar min hårinpackning!
Mitt hår är extremt slitet efter en 3-timmars blekning som jag gav mig in på för mer än ett år sen. Det börjar växa ut igen men det slitna är fortfarande kvar, speciellt í de främre delarna. Men sen jag provade den här inpackningen har det blivit MYCKET stor skillnad. Har aldrig förr känt att en inpackning verkligen fungerar men det gör den här, iallafall på mig. En räddare i nöden för mitt yttre. Inpackning för mitt inre får jag av mina äckliga bönor och min sallad (fast idag kalasade jag på chips hehe).

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag har blivit mormor till inte mindre än 6 små flickor! Bilder kommer på bloggen idag! :D:D:D:D:D Allt gick skitbra o Thami är en mönstermamma!

2008-08-15 @ 11:01:44
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0