Bönor och sallad

Bläh nu har jag fått nog av tråkig mat. Väldigt sugen på Ben&Jerrys glass, men jag försöker hålla ut. Skulle vilja gå ner något/några kilo(n) och då får man väl göra lite uppoffringar. Synd bara att jag är en sådan "allt eller inget"människa för så fort jag har gått ner och är nöjd så slappnar jag av och går upp igen. Men nu har jag ändå ätit bra på sistonde. Inte hoppat över/ätit mindre av onyttiga måltider utan ersatt dem med bönor(kväljning) och sallad(gott i och för sig, men inte BARA det).

Skulle vilja se ut som jag gjorde när jag kom till Helsingborg, då var jag verkligen så stor som jag vill vara. Jag är ändå en hälsosam person, vill inte vara spinkig men inte heller rund. Lagom!

Before Ben&Jerrys-epoken (hehe, vill dock inte ha de ögonbrynen)

Kommentarer
Postat av: Monica

Den bilden har ju jag tagit! :P

Jag vill ha mer fett på dig! Det måste finnas något att ta i fattar du väll! ;)

2008-08-13 @ 16:34:12
URL: http://missmoonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0