Blogga och bli förföljd av Alex Schulman

Vad gör en blogg läsvärd?
Självklart är det subjektivt, men om man tänker statistiskt så är de flesta modeintresserade unga tjejer (och det är ofta unga tjejer som läser bloggar) så man borde lägga in modetips, dagens outfit o.s.v. Sen tror jag att de flesta läsare vill se mycket bilder och att man ska vara personlig.
Man kan ju också nischa sig för att få läsare i ett visst område, men å andra sidan får du ju med dig en liten del av alla de som råkar hitta din sida då.

Hehe vill man ens att folk ska läsa ens blogg? Tänker på alla kända bloggare och kriget som pågår med Alex Schulman i spetsen-som om man inte har nog med konflikter i sitt liv redan?
Nej, jag skriver min blogg för min skull -gillar att få min röst hörd och tycker jag har vettiga åsikter(såklart, annars hade de ju inte varit mina åsikter). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0