Bilder från gårdagens födelsedagsfirande:D

Igår firade vi Petra genom utgång. Var verkligen otroligt roligt. Jag, Jenny, Fredrik, Nima, Marie och Petra gick först till Crom och sen till Tivoli. Hade jättekul, det var länge sen man var i gamla goda vänners samlade sällskap.

Men innan vi gick ut åkte jag och Jenny till Landskronas brukshundklubb så att Svea skulle skapa positiva minnesbilder därifrån som jag ju nämnde i ett tidigare inlägg. Proppade henne full med godis och hon fick titta sig omkring lite, så förhoppningsvis gynnar det oss på tävlingen. Nu vet jag också vägen dit, vilket ju kan vara en fördel. Bussarna gick väldigt sällan så vi fick sitta och vänta ett bra tag och var nog inne i stan vid 23-tiden.
En sur? Svea påväg hem.

Yasmine och Svea i trygga Landskrona!

Fredrik och jag;D

Petra (jättefin i nyfärgat hår) och Nima.

Av någon konstig anledning fastnade inte Jenny på bild någon gång (kan ju vara för att hon höll i kameran, men ändå).

Kommentarer
Postat av: Monica

SÅLD! Till blondinen med räven!

2008-09-01 @ 19:36:14
URL: http://missmoonia.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Very beautiful yassibabe! Vilket leende;)

2008-09-01 @ 23:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0